martes, 13 de noviembre de 2012

Amiga Tristesa


Obriré la finestra i comptaré fins a 10
i et diré adéu.

Perquè t'has presentat sense avisar
i avui fan futbol
i a sobre, no has portat ni cervesa
amiga Tristesa.

Aquí  ningú t'esperava
i has decidit omplir-nos la casa
del teu alè, gris i brut
com una llufa pestilent,
de les que fan del menjador
un lloc inhòspit i truculent.

I tu encara ets aquí,
i jo vaig pel número cinc.
No és cap amenaça, ni res personal
és que el sofà és justet
i no hi caps en cap raconet.

Així que al·leguem
falta d'espai permanent
per convidar-te a sortir per  la porta
amb certa rapidesa
perquè tenim pressa, amiga Tristesa.




No hay comentarios:

Publicar un comentario

La revolta del teclat

Estic esperant que les tecles em parlin,  que em diguin què escriure i que no parin.  Em faig un cafè i resto a l’espera,  però les ties es ...