jueves, 25 de agosto de 2022

La revolta del teclat

Estic esperant que les tecles em parlin, 

que em diguin què escriure i que no parin. 

Em faig un cafè i resto a l’espera, 

però les ties es fan les longuis i miren cap a terra. 

Ara ESC xiula mirant cap a un costat, 

la ce trencada  es fa la sueca,

 i l’espai guaita els veïns de la festa al terrat

mentre la del 4rt 3era llegeix un llibre asteca.

La coma em mira i em diu, 

no sentis pressió,  tanoca, 

que ja saps que no em poses mai on toca. 

BLOQ MAJUS es gira tota condescendent

i em diu: passa de mi, que cridar fa sentir malament. 

Tants anys després, normal que siguem unes desconegudes

les lletres i les rimes, 

han estat de vacances a Filipines, 

en un resort de primera, 

mentre jo m’entretenia en altres “que haceres”, 

i posava oli a totes les setrilleres. 

Total, que davant de tant indiferència i hostilitat, 

per part del teclat, 

li faig cara de pena al punt, 

a l’espera de que s’engegui com un fanal 

i pugui posar el punt i final.




No hay comentarios:

Publicar un comentario

La revolta del teclat

Estic esperant que les tecles em parlin,  que em diguin què escriure i que no parin.  Em faig un cafè i resto a l’espera,  però les ties es ...