jueves, 5 de septiembre de 2013

Lettre au petit Pau

T'escric Pau petit
perquè tinc ganes de tenir-te arrupit,
respirant-me sobre el pit
i creant un cercle infinit, d'amor i endorfines
però de les fines, fines,
per saber si és igual,
igual de genial
o encara més brutal
que en els somnis deliciosos, d'aquestes nits d'estiu.

----Piu, Piu----Piu, Piu----
(Veus, fill? Això és un ocell
volant sobre una flor
i a la mama li fan por).

També et volia dir petit Pau,
que no cal que et preocupis pels dimonis,
monstres i bruixes en general
perquè aquest tema ja l'hem solucionat:
tens un drac de peluix sobre la calaixera
que els espanta traient foc, tot corrent al seu darrera.



No hay comentarios:

Publicar un comentario

La revolta del teclat

Estic esperant que les tecles em parlin,  que em diguin què escriure i que no parin.  Em faig un cafè i resto a l’espera,  però les ties es ...