lunes, 1 de julio de 2013

L'autèntica història de la Mary Poppins.

Vas obrir el paraigua
tot caient de forma elegant
amb tot de pampallugues al teu voltant
i les oques i ànecs et miraven fent un capbussó
al bell mig de la Imperial Tar-rac-ó.

I allí, al bell mig de tot el sarau
jo mostrava la meva no conformitat
al conflicte bèl·lic que s’havia generat
tot reclamant enèrgicament  la PAU.

I tu, que feies el mateix a l’altra punta de la plaça,
em vas disparar un làser amb els teus ulls marrons,
i ho vas fer amb tantíssima traça
que vaig caure rendida de genolls
als teus encants reivindicatius
(i avui encara es veuen les cicatrius).

--- Estrofa que DURA, llaminadura -----
Enamoradíssima perduda,
vam començar aquesta aventura,
que encara perdura,
i que comença a agafar,
 certa envergadura.
------------------------------------------------
Deu anys mes tard,
d’aterrar amb un paraigua i una maleta
et dic fluixet, fruit de la meva timidesa:
que n’estic molt d’Enamoradeta.


No hay comentarios:

Publicar un comentario

La revolta del teclat

Estic esperant que les tecles em parlin,  que em diguin què escriure i que no parin.  Em faig un cafè i resto a l’espera,  però les ties es ...