lunes, 1 de octubre de 2012

Fins a perdre el seny.


Avui fa just un any: ABEC
que en lloc d’anar-vos-en al Quebec,
vàreu prometre-us lliurement,
estimar-vos fins a perdre el seny.

Un dia, d’il·lusió i alegria,
de castanyoles i sangria*.
*(més aviat era Ginebra.. però no rimava)

Un dia,
on la eufòria es barreja amb la plorera,
per acabar ballant i bebent sota una morera
Una morera del NOSE.. (jo tampoc).

I la gràcia del dia d’avui
és que les sensacions d’aquell dia reviuen,
perquè el més important hi continua sent:
Us continueu estimant,
fins a perdre el seny.


                                            A la Marina i el David. 




1 comentario:

La revolta del teclat

Estic esperant que les tecles em parlin,  que em diguin què escriure i que no parin.  Em faig un cafè i resto a l’espera,  però les ties es ...