jueves, 21 de junio de 2012

Pop Pep

El pop, no vol les seves ventoses
diu, insensat ell,  que són horroroses.
I només pensa en sortir del mar,
per anar-se'n a una clínica per poder-se operar.
Un dia de sol esplèndid,
un pescador de sípies de platja tira la xarxa,
i agafa el pop , quina desgràcia..
Però en PEP, que és el pop
li dedica una rialla absoluta
que el pescador no entén, i entren en una disputa.
- Però perquè rius, si et podria fer a la marinera? Diu el pescador.
-  Perquè és la meva oportunitat, per desfer-me les ventoses! (Te lo digo con amor)
- Però si te les treus, semblaràs una fregona!
I fent-li un favor el va retornar al mar, just al trencar una ona.



No hay comentarios:

Publicar un comentario

La revolta del teclat

Estic esperant que les tecles em parlin,  que em diguin què escriure i que no parin.  Em faig un cafè i resto a l’espera,  però les ties es ...