lunes, 3 de diciembre de 2012

La batalla elegant.



La iaia Lola,
que no és lila,
ho té claríssim:
matem-los a tots,
i llancem-los un míssil.

I jo estic amb tu, iaia:
farem un batalló,
i com a única arma:
el teu bastó.

Sortirem en rebel·lió,
sense perdre la elegància,  
(això és fonamental eh, iaia?)
i farem de la raó i l’S3
la nostra única fragància.

I mentrestant no guanyem la batalla
aplicaré la llei compensatòria:
per cada punt de l’IPC que pugi
et regalaré mil petons
i una caixa de bombons.




* A la meva iaia, que després 
d'una guerra  i una postguerra,
 ara l'estafen.

1 comentario:

  1. ooo......albix...aquesta és molt maca!! per cert...ahir la iaia em va comprar una bossa de xuxes...jejejeje

    Marina

    ResponderEliminar

La revolta del teclat

Estic esperant que les tecles em parlin,  que em diguin què escriure i que no parin.  Em faig un cafè i resto a l’espera,  però les ties es ...