viernes, 6 de julio de 2012

El banc de records

El meu banc de records és un banc peculiar. No dóna crèdit, només accepta dipòsits a termini interminable.
Hi ha dies, que necessito treure’n un extracte, necessito pensar en ceba i tomàquet amanit, olives arbequines i palaies fregides, necessito reviure el fred de la nit de reis,  necessito pensar en el meu tiet que anava a caçar tions i que arribava ple de ferides, necessito pensar en això. Necessito saber que, malgrat tot, tinc alguna parcel·la en la que els mercats  no hi entren.
I això que , malgrat el que voldrien alguns, aquest banc no s’intervé.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

La revolta del teclat

Estic esperant que les tecles em parlin,  que em diguin què escriure i que no parin.  Em faig un cafè i resto a l’espera,  però les ties es ...