jueves, 18 de diciembre de 2014

Divertiments Nadalencs per a la colla pessigolla.


La Verge Marina embarassadota "a tope de full" i Sant Morlà caminen cap a Barcelona perquè han sentit que empadronar als nens a la capital no és feina fàcil.
Però a mig camí, el dimoni escuat.. perdó… El dimoni BaixaMart, se’ls presenta i els hi diu:
-          Oooooohhhh Verge Marina i Sant Morlà, no esteu cansats de taant caminar? Perquè no pareu al bufet lliure de la gasolinera a fer uns entrecots i uns musclos a la marinera?
L’àngel de Dalt la Torre els comenta:
-          No, no, dimoniot… No trobeu que hauríeu de fer el bon camí fins arribar a Barcelona? Que després us enredeu i a Martorell sempre hi ha cua!
Els pastors vilafranquins, es miren l' estampa i un d’ells que és d’Unió els diu:
-          Si, si, entrecots per tots. Que avui m’estiro i pago jo. I afegeix: Duran forever, malgrat els convergents de la punyeta!
I la pastoreta vilafranquina, li fot un calbot i li diu:
-          Au va, passa, passa i no em facis enfadar. Que com continuïs així, farem una activitat de reeducació que te vas a cagar patas pa’bajo.
I allí tots entaulats, la verge Marina comença a tenir contraccions. Però diu:
-          ai guillem, espera que em menjo dos polvorons.
La naturalesa capritxosa fa el seu curs i en Guillem arriba a aquest Món envoltat enigmàticament d’un bou i una vaqueta enmig del menjador del Bufet lliure més gran del Món. (ya veràs que palo, los de sanidad.)
Comencen ha arribar pagesos portant tot tipus de "manjares". Però els acabats d’estrenar en la paternitat els refusen tots. Perquè ells volen el millor pel seu fill. Toot? Tot no! La pageseta de nom: Hippy Power porta tomàquets i cols ecològiques! I els diu:
-          Tomàquets de la Sínia: bons, rodons i vermells, crescuts amb molt d’amor i companyonia, per alimentar al nen de la Verge Marina!

Els envien un tweet de la generalitat als pares novells, informant-los de l’arribada de tres reis vells.
El Ros i el Negre  avancen amb pas incessant cap a dins del restaurant
-          Ros: (amb accent britànic)  Ohh petit vailet, et porto kiwis perquè mai vagis restret!
-          Negre: (amb accent “negritón”): Ohhh petit vailet, jo et porto café perquè passis tooootes les nits en vetlla (i fa l’ullet i un somriure malvat, als pares de la criatura).
-          El Blanc: (dirgint-se a la narradora, tot enfadat): Guionista, guioniiista!!  Oooon és la guionista?!! Que vol dir rei blanc? Blanc, jo? Blanc joooo?? Jo sóc el rei BlauGrana i porto als nens els regals que a mi em dona gana. Que per això m’entrevisten als diaris en primera plana!

I així, sense afegir res més, tots plens d’alegria i felicitat celebrant que el petit Guillem és nat.

♪ ♫  El 26 de Desembre, fum, fum, fum! Ha nascut en un buffet, ben calentet , ben calentet! El petit de la colla, celebrem-ho amb xerinola, fum, fum, fum.♪ ♫ 



Starring per ordre d’aparició:
Verge Marina: Marina Ramos
Sant Morlà: David Morlà
Nen Guillem: Guillem Morlà Ramos
Dimoni BaixaMart: Gemma Comes
Àngel de Dalt la Torre: Daniel Cañellas
Pastoret Vilafranquí d’Unió: Lucas Llauradó
Pastoreta Vilafranquina clavacalbots: Rosalia Griñó
Pastoreta Hippy Power: Violeta Cabrera
Rei Ros Britànic: Cristina Fornós
Rei Negre Negritón: Maria Bennàsar
Rei BlauGrana, faig el que em dona la gana: Oriol Parès
Vaqueta: Janna Parès Comes
Bou: Pau Ramos Bennàsar

Veu en off : Alba Ramos

No hay comentarios:

Publicar un comentario

La revolta del teclat

Estic esperant que les tecles em parlin,  que em diguin què escriure i que no parin.  Em faig un cafè i resto a l’espera,  però les ties es ...